Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Мої статті

Інтервью з директором школи

Народилася я у місті Суми. У нашій невеликій, але дружній родині я була єдиною дитиною.  У дитинстві друзі називали мене Любаня, Любаша, а батьки - Люба.

Перші 2 роки я навчалася в середній школі № 7, а з 3 класу - в школі № 13. Тоді школа № 13 мала високий рейтинг і туди було важко потрапити на навчання, та завдяки тому, що я гарно навчалася, мене з легкістю туди зарахували.

                Мені дуже подобалася активна робота в школі. Я була спочатку головою Ради загону, потім в старших класах – членом комітету комсомолу і головою учкому.

 З самого дитинства мені дуже подобалося брати активну участь у всіх шкільних заходах. Я відвідувала майже щоденно Будинок піонерів, залучала всіх учнів нашого класу до різних міських заходів, і, не дивно, що наш клас завжди відзначався серед інших.

 І хоча мої батьки були службовцями, та починаючи з 1 класу у мене було велике бажання стати учителем. І навіть одного разу я знайшла шматок пластика коричневого кольору, який згодом став для мене дошкою. Я збирала коло себе малюків, і ми крейдою писали на ній. Тоді я змогла вперше випробувати себе у професії вчителя і була дуже щасливою.

Коли я навчалася у 2 класі, то вже тоді бачила себе майбутнім учителем. Я часто після уроків заходила в порожній кабінет, стояла біля дошки і навчала школярів. А коли вже я перейшла до   школи № 13, то завела спеціальні зошити, де були мною записані прізвища дітей, виставлені їм оцінки. На окремих аркушах паперу я писала замість учнів диктанти, потім перевіряла їх, оцінювала.

 Я вже тоді захоплювалася цією професією. У старших класах я, окрім того, що брала активну участь у міських заходах, не залишала і бажання стати вчителем. Я навіть купила у магазині справжній класний журнал і заповнювала його, як і всі учителі. І одного разу на уроці фізики я дістала його з портфеля та почала там щось записувати. Учитель наш був дуже здивованим, бо придбати цей журнал було майже неможливо. Ця мрія бути вчителем не полишала мене все життя.

 

 

 

У дитинстві, окрім вчителювання, мене захоплювало мистецтво пошиття одягу. У мене було багато ляльок, і я завжди сама шила їм одяг: різні кофтинки, спідниці, сукні та навіть взуття. Взагалі мене цікавило майже все. Хоча я була єдиною дитиною в родині, та мені ніколи не було сумно. Я завжди сама знаходила собі заняття: могла і торгівлю влаштувати, і кондуктором бути, і лікарем. І граючись, навколо себе я завжди збирала маленьких дітей і навчала їх. І пам’ятаю, як у 5 класі на вулиці ми влаштували концерт: там була і драматична сценка, і вірші, і пісні, і гуморески. Усі дорослі були дуже задоволені побаченим. Також я займалася спортом: легкою атлетикою, стрибками вгору тощо.  Скрізь мені було цікаво.

І ось, закінчивши школу, я вступила на навчання до Сумського педагогічного інституту на факультет математики. Пізніше проходила практику в школі. Уже тоді мої одногрупники говорили, що я буду директором школи, та я в це навіть не могла повірити. Спочатку я хотіла бути учителем початкових класів, потім зрозуміла, що математика – це моє покликання. Зараз я жодної хвилини не шкодую про те, що обрала таку спеціальність. Я працювала і методистом в обласному управлінні освіти, і головним спеціалістом у Сумському міському відділі освіти 10 років, але все одно жодного дня не залишала школу

 

7 серпня 1997 року я стала директором нашої школи  


Тоді у школи були великі проблеми: у басейні відпадав кахель, система знезараження води була в аварійному стані, дах протікав у багатьох кабінетах та у коридорах, паркет був пошкоджений. Ми намагалися самостійно покращити умови в нашій школі (самі шили фіранки на вікна, озеленювали коридори та навчальні кабінети тощо), та цього було недостатньо. А грошей на ремонт ніхто не виділяв. Тому в 2002 році, коли були вибори до міської ради, я вирішила стати депутатом, щоб хоч якось допомогти вирішити ці проблеми. Я проводила бесіди з людьми, збирала батьків, запрошувала мера для того, щоб він допоміг школі.


За 4 роки було зроблено багато: відновлений та повністю відремонтований басейн разом із роздягальнями та душовими кабінками, замінена система водопостачання, у школі були поставлені нові вікна та батареї, зроблений новий дах. Окрім цього, я приділила велику увагу позашкільній роботі: було збудовано багато дитячих та спортивних майданчиків, на велике прохання батьків прокладена дорога біля школи та багато іншого. Через кілька років після того, як я стала директором, у нашій школі були відкриті ліцейні класи. Коли я була головним інспектором управління освіти, то на той час у місті було близько 40 000 учнів, 5 частина яких була зосереджена саме у нашому 9 мікрорайоні. Та багато з них їздили навчатися в інші школи міста, де були профільні класи. Тому, в першу чергу заради дітей, у нашій школі були створені ліцейні класи завдяки моїм великим зусиллям та праці Мірошниченко Наталії Миколаївни, яка на той час вже була моїм заступником. Я була у різних містах України, в Еревані, у США, і, звичайно ж, я відвідала багато шкіл для того, щоб перейняти якийсь досвід, навчитися чомусь. І я повинна сказати, що матеріальне забезпечення цих шкіл, можливо, краще за наше, та дисципліна там набагато гірша. Немає, перш за все, шкільної форми, діти вдягаються за бажанням, немає комфортних умов для їх навчання та відпочинку на перервах. Кілька років тому в нашу школу приїжджала делегація з Турції, минулого року була проведена Всеукраїнська учнівська олімпіада з історії. Діти були усім задоволені, зазначили, що не бачили ще такої затишної та красивої школи, як наша.

Але що мені сподобалося у закордонних школах – то це окремі індивідуальні шафи для кожної дитини, де вони могли б зберігати речі, залишати книжки. Та цього у нас, на жаль, ніколи не буде, адже кількість учнів у наших школах у декілька разів більша, ніж у закордонних. У 2009 році я стала Заслуженим Учителем України. Це звання є дуже почесним і я ним, звичайно ж, пишаюся. Коли мені спочатку зателефонували додому і сказали про це, то я одразу навіть не повірила. Мені вручив цю нагороду Президент України Віктор Ющенко у Глухові.

Своїм особистим життям я задоволена. Я одружена вже багато років, маю 2 доньок, 3 онучок. Що ще потрібно людині для щастя? Зі своїм чоловіком ми познайомилися в інституті. Він тоді навчався на 3 курсі, а я тільки на 1. Ми разом із ним їздили до інституту, навчалися на одному факультеті, відвідували разом різні заходи, змагання, і так у нас зародилося кохання. Потім через 2 роки ми одружилися, а ще через півтора роки у нас народилася перша донька.

Моїм життєвим кредо є такі слова: «Секрет успіху керівника полягає в успіхові його педагогічного та учнівського колективів.» Це дійсно так, адже всі успіхи, які сьогодні має наша школа - це не тільки мої досягнення, а й всього педагогічного колективу, який сприймає мене як керівника, який мене підтримує, який допомагає впроваджувати в життя всі нові ідеї, і, звичайно, це перемоги учнів нашої школи. Тобто, моя дитяча мрія здійснилася, і навіть більше.

Я дуже рада, що сьогодні рейтинг нашої школи найвищий у місті. Я обіцяю, що і надалі робитиму все для розквіту нашої школи.

 

 

 

Інтерв`ю брали Рижа Тетяна, 10Б

Та Борисенко Анастасія, 10Б

 


Категорія: Мої статті | Додав: S1mple (10.02.2012)
Переглядів: 1310 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Адреса: Школа № 17 Україна, м. Суми, пр. М. Лушпи, 18 0 (542) 32-53-30